torsdag 22. juli 2010

Enda mere kake!

I dag igjen var det en bruker på jobben som hadde bursdag! Og siden kaka sist søndag blei så vellykka, så var det ønske om en helt likedan i dag! Og jeg er ikke vond å be, verken hva gjelder baking av kaka eller deltagelse i å spise opp kaka... hehe! Nam!

Nok en gang fikk jeg skryt av en av husmødrene på jobben! Hun lurte til og med på om jeg kunne lage en sånn kake til hennes bursdag... Kanskje kakebestillingene begynner å renne inn nå? hehe
33. Bake en gang i måneden (8/36)
All denne kakebakinga gjør seg godt på lista. Men det går utover løpetreningen. 4 dager med kakespising denne uka har gjort meg rimelig tung i kroppen og lite lysten på trening gitt! Får vel ta meg sammen i helga og prøve å få gjort noe med det!


2 kommentarer:

Line sa...

Flink du er! Jeg har som mål å tørre å prøve å bake et sukkerbrød i løpet av høsten - det er viktig å ikke ha for høye krav til seg selv ;-)

Annicken sa...

Line! Jeg kan lære deg å bake skikkelig kake! Ikke så vanskelig altså! :)