søndag 18. juli 2010

Kake kake kake!!!


En av brukerne på jobben har bursdag i morra, så i dag skulle det feires! (Brukeren drar hjem til familien for feiring der i morra nemlig...) Skal man feire bursdag, så må det kake til!! Sjefen ville bestille kake, men hvorfor det når jeg kan bake!? Jeg elsker å lage skikkelige bløtekaker!

Kaka blei lagd i dag tidlig med litt hastverk, vi skulle nemlig til Drammen og hente en annen bruker på vei hjem fra Eidene. Synes derfor ikke at kaka blei helt optimal, men god var den! Disse husmødrene som jeg jobber med sa til og med at det var en av de beste bløtekakene de noensinne hadde spist! Sånt liker vi å høre!!

Synes det er så gøy å lage skikkelige kaker! Kanskje jeg skal begynne å tilby å lage kaker til dem som evt vil ha ved forskjellige anledninger? Det er i hvertfall ikke feil å spørre meg om jeg har lyst til å hjelpe til med litt kakebakst, for det er noe jeg liker å gjøre!

33. Bake en gang i måneden (7/36)

Og til torsdag er det enda en bruker med bursdag! Så her blir statistikken fyllt opp! :)

Ingen kommentarer: