søndag 21. august 2011

Girls night out!

Martine skal jo flytte nordover og i den annledningen så hadde vi "siste jentekveld" sammen i går.  Møttes på fin restaurant på Tjuvholmen og hadde en fortreffelig middag som varte i over 4 timer!  Jeg prøver jo hardt å forbedre meg på noen områder, ved hjelp av denna lista mi, men er ikke alt jeg klarer så bra.  Blant annet punkt 67; "bli flinkere til å ta bilder oftere", sliter jeg med.  I går hadde jeg med kamera, men bildene jeg tok kan nok telles på én hånd og tillegg glemte jeg igjen kameraet på ene utestedet, så det har Martine nå...  Men jeg jobber med saken i hvertfall!
I forige blogg så hadde jeg jo en liten oppsummering av hva jeg har fått unna på denna lista mi.  Jeg glemte jo én ting da; jeg har baka som en helt i sommer!  Til broderns bryllup så baka jeg over 40 grove rundstykker etter oppskrift i mitt eget hode og 4 flotte julekaker (sånne hvetebrød med sukater og rosiner).  Nå er jeg i gang med å bake flere julebrød, bare venter på at melka skal kjøle seg ned såpass at jeg kan blande ut gjæren i den.  Jeg har faktisk ikke brukt fersk gjær på mange år, men det er gøy!  Synes også at resultatet blir mye bedre enn med tørr gjær...  Martine kommer i kveld, så kanskje jeg da rekker å få tatt no bilder av bakverkene.  I mens så legger jeg ut en liten oppdatering av lista, og et flott bildet fra hatteparaden under Øvrevoll Derby, dit skal jeg nemlig sammen med Karoline og Katrine neste søndag!  Det blir moro!!

33. Bake en gang i måneden (20/36)
36. Spise minst en "gjeng-middag" i måneden (18/36)
Red. anm: Vi spiste forresten på "The Edge".  Kan anbefales!  Knallgod mat og hyggelig betjening! Sjekk ut: http://www.theedgerestaurant.no/


 

Dere syns dere ser meg med sånn hatt? :)

 

Ingen kommentarer: