mandag 29. august 2011

Herlig hybelmat!

Denna matretten har jeg jo egentlig kunnet en stund.  Men lenge sida jeg har spist det nå og pappa og jeg hadde det i kveld, så da kom jeg på at jeg jo kunne dele gleden med mine mange hybelboende venner (og andre som måtte ha lyst til å prøve uten at dem bor på hybel...)

Hamburger av chorizo og eggerøre!  Veldig enkelt og smakfullt!
Du trenger:
  • hamburgerbrød
  • chorizopølse (evt annen litt sterk salamipølse)
  • ruccolasalat
  • tomater
  • eggerøre
  • agurk
Varm hamburgerbrøda, kutt opp tomater og agurken i skiver og lag eggerøre.
Klin alle ingrediensene opp på hverandre i hamburgerbrødet og vips! Så har du en flott og sunn middag!  Tar maks 5 minutter å lage og er ikke spesielt dyrt, men kjempegodt!


Legger ved et lite stemningsbilde av hva som bor rett uttafor døra vår, og har vært der stort sett hele sommeren.  Ser du elgen på bildet?


Ingen kommentarer: