fredag 26. august 2011

Kreft på boks!?

oh yess...  Det er det mamma kaller det.  Vi andre kaller det vel helst solarium.  Og det var digg i dag!  Jeg er jo så brun som jeg aldri har vært før og den fargen tenker jeg beholde!  I hvertfall til midten av september, da regner jeg jo egentlig med at jeg er tilbake til bleike meg igjen...  Andre vil jo kanskje kategorisere meg som bleik nå og, men da skulle de bare visst hvor bleik jeg EGENTLIG er!!



Så har jeg vært litt på shopping i dag og da...  Er ikke mange fashionblogger jeg har lagt ut, men jeg tror detta blir det nærmeste.  Fant en dødsfin kjole her om dagen, som jeg MÅTTE henge av i dag og så gikk jeg innom butikken seinere igjen og kjøpte den...  Går det ann å bli avhengig av kjoler?  Kjolisme ell no?  hehe...  Min samling med kjoler begynner i hvertfall å ta STOR plass i klesskapet!  Men så har jeg da og allerede nå kjole til nyttårsaften da.  Det blir bra!  Da er det stor Grand Galla i Leicestershire med studentrytterne.  Da må man selvfølgelig ha en kjole som tar seg bra ut!  Kjolen er lang og fra vårens kjolekolleksjon til Ricco Vero.  De befester sin posisjon som en av mine absolutte favoritter innen kjoler! 

Og så kjøper man ikke kjole uten å sørge for at man har
passende sko til.  Disse fant jeg på Bianco og er strålende fornøyd!  Og da mangler det bare veske, så er jeg klar for nyttårsaften!

Ingen kommentarer: