torsdag 10. november 2011

Handmade by me

Jeg driver jo nå å jobber med årets julegaveproduksjon.  Siden jeg er fattig student, har haugevis med garn liggende og strikker uansett, så blir det sånn at de fleste av julegavemottakerne som får fra meg, får strikkaprodukter i år.  Akkurat nå er det et kjempeteppe som jeg må rekke å ha ferdig helst litt før jul på grunn av no reising i jula og sånn.  Så jeg strikker for harde livet og har et mål om å strikke en farge hver dag.  Litt av et prosjekt!  Begynte i forrige uke og har allerede strikka over den mengden jeg tror en vanlig genser er på...  Men det blir fint da!  Og jeg tror mottaker(ne) kommer til å bli veldig fornøyd. 
Mens jeg sitter her og strikker, fikk jeg da ideen til å lage en side til her på bloggen.  En som bare omhandler det jeg selv lager.  "Handmade by me".  Der skal jeg legge inn bilder, oppskrifter og fremgangsmåter.  Kanskje.  Vi får se.  Jeg har jo også lurt en stund på om jeg skal begynne å selge ullsokkene jeg strikker.  For det blir jo unektelig en del par i løpet av året!  Som sagt; vi får se, vi får se! 
Siden de fleste av mine ferdiggjorte strikkearbeider ligger på hybelen på Ås, så får jeg ikke lagt inn så mange bilder akkurat nå.  Men det skal oppdateres og legges ut så fort jeg er tilbake på agrarmetropolen!  I mellomtiden får det bli med dagens Prosjekt Ullpledd!  Det er forresten lov å komme med ønsker, det kan jo hende julenissen kan hoste opp et par ekstra ullsokker for eksempel når det begynner å bli gulvkaldt...

Ingen kommentarer: