lørdag 5. november 2011

Kaosjobb numero uno!

 Jeg har en kaosjobb.  Det er ikke noe å lure på en gang.  Fikk meg jo jobb i et bofellesskap på Ski før sommeren og skulle begynne ca 20 august.  1 august hadde jeg enda ikke hørt noe fra dem.  Men jeg er i Spania (8-15 august) så ringer dama derfra og sier hu har glemt meg, men at jeg står på vaktlista til helga!!  Da var jeg i Spania så det gikk jo ikke.  Så viser det seg at han brukern jeg skulle jobbe med ikke flytta inn allikevel, så jeg blei satt på en annen bruker.  Denna brukern har i høst vært hjemme stort sett alle helger, så da har jeg sitti og glodd i veggen på personalrommet.  En annen gang har jeg blitt satt på en annen bruker på huset og en annen gang enn det igjen har jeg blitt sendt til et annet bofelleskap og fått opplæring på han brukern som ikke flytta inn i sommer!  Nå denne helga her da, så har jeg vakt på han som ikke har flytta inn enda i den boligen han skal flytte til.  Det betyr nok en gang at jeg ikke har gjort så veldig mye...  Men jeg får strikka en del da!! hehe...  Legg til i oppsummeringa at jeg verken har skrevet arbeidskontrakt eller levert politiattest, så blir jobben komplett kaos.  Men men, jeg får lønn og har ikke planer om å jobbe der lenge, så det går vel frem til sommeren.  Må bare huske å ha med meg både strikketøyet og lesestoff når jeg skal på jobb, for stillesitting, det blir det!

Fikk gjort en ting på jobb i dag da.  Jeg var på Clas Olsson og fikk kjøpt whiteboardtusjer til jobben og mobil til meg selv.  Mobilen min streika jo fullstendig på jobb, låste seg hele tida, så da var det på tide å pensjonere den.  På CO har de sånne fine, gamle nokiatelefoner til 349,-.  Passer meg utmerka.  Min gamle, som nå streika, hadde de fortsatt, men den kosta nå 200 kroner mer enn jeg betalte for den i januar, så da var ikke den aktuell.  Det blei en Nokia 1661.  Uten verken kamera eller internett.  Men den ringer, sender sms og skjermen funker.  Det er godt nok for meg!  Ingen skal vaffal få beskylde meg for å bruke penger på telefonen!

Ingen kommentarer: