onsdag 2. november 2011

Kom arbeidslyst

og treng deg på, her skal du motstand finne!!!      Jeg sliter så alvorlig om dagen med å finne motivasjon til skolearbeidet.  Jeg veit det teknisk sett kun er 7 måneder igjen til jeg er ferdig for godt, men de 7 månedene er tunge nå altså!  Jeg skulle ønske jeg bare var ferdig nå, kunne pakke sammen og begynne på et nytt liv.  Et nytt liv uten studielån, fast jobb MED inntekt, fritid, regulert arbeidstid, faste oppgaver og så videre og så videre.  Det er så tungt å dra seg i gang om dagen.  Jeg har en innlevering til i kveld, men jeg får ikke gjort noe som helst på den!  Jeg var så gira på skolen her for kun noen uker siden, men Oslo Horseshow en uke og påfølgende to uker med feber og en forkjølelse fra helvette har lixom satt meg litt ut og laaangt bak der jeg egentlig burde ha vært.  Jeg ender opp med å bare sitte og dagdrømme om hvor jeg kunne ha vært og hva jeg kunne ha gjort i stedet.  Jeg har så mye jeg har lyst til å gjøre!  Det er vel bare å gjøre som modern sier; ta seg i nakken og gjennomføre det!  For en ting er sikkert; jeg skal i hvertfall ikke risikere å ikke være ferdig til sommeren 2012!  Mer skole enn nødvendig orker jeg ikke nå!  Gulerota får være at jeg, tross alt, er veldig nærme målet.  Man kan jo ikke gi seg på oppløpet etter en maraton!

Ingen kommentarer: