mandag 16. januar 2012

Godt nytt år!

Det har blitt dårlig med blogger fra denna kanten de siste ukene.  Det skyldes delvis dårlig tid, delvis en heftig hjernerystelse i romjula, men mest av alt skyldes det nok litt manglende blogglyst.  Blogging er jo noe jeg gjør når jeg ikke vil gjøre skolearbeid...  Nå har skolen starta igjen da og jeg har begynt så smått på min masteroppgave.  IIiiik!!  Kryss fingra for at det går bra.
Jeg var en tur i England og feira nyttår der, samtidig som superlaget rei world finals i studentcupen og gjorde det kjempebra!!  Veldig motiverende for en lagleder detta her :)
Burde egentlig skrive mye mer om turen, men det får holde.  Jeg var forresten også innom skjønneste Sara og så hvordan hu hadde det i London.  Blei litt misunnelig kan man si.  London er en deilig by!!  Men er overhodet ikke mulig å drive med hestehobbyen der, så det får li med drømmen gitt.  Jeg blir i Jondalen enn så lenge!

I stedet for å fortelle så veldig mye om hva som har skjedd, lar jeg en liten oppdatering av to do-lista med kommentarer fortelle litt om den siste tida:

11. Ha minst en alkoholfri uke per mnd (22/36)
 --> heftig hjernerystelse gir ikke lyst på mer skallebank
16. Massasje/naprapatbehandling minst en gang i semesteret (2/6)
 --> fikk massasjebehandling på Gruve Spa påspandert av hu mor!
32. Spise fisk en gang i uka (44/156)
 --> blei nå fisk vaffal to ganger i jula
33. Bake en gang i måneden (24/36)
 --> bakte rundstykker før jul og bananmuffins i forrige uke.  Fikk forresten muffinsbrett til jul!  Tuuusen takk for det!
36. Spise minst en "gjeng-middag" i måneden (22/36)
 --> hele team Norway stappa sammen på en shabby fish n'chips i London gav minst 4 av teammedlemmene vondt i magen og må kunne regnes som fellesmiddag!
37. Besøke en venn som bor langt unna hvert semester (4/6)
 --> to dager hos fineste Sara i Clapton Common!  Inkluderte shopping, tapasrestaurant, indisk mat og sight seeing!
38. Delta på minst 2 SRNC-stevner i året (4/6)
 --> Team Norway tok HAUGEVIS av sløyfer på årets store avsluttningsstevne!!
40. Feriere utenlands minst to ganger per år (5/6)
 --> England er da utenlands?  Billetter til Irland i februar er bestilt og Belgia kommer i mars!  Jeg er heldig!
74. Skrive et brev i uka (80/156)
 --> Kjøpte postkort i London, men fikk aldri sendt dem.  Likevel blei det i hvertfall kort på både Martine og Janne i forbindelse med deres bursdager og goodiebaggen de begge fikk fra London!

88. Sende julekort hvert år (2/3)
 --> ikke store produksjonen i år dessverre.  Men fikk da sendt avgårde 6-7 stykker i hvertfall
92. Klare å lage minst et innlegg i uka (---/156)
 --> 156 innlegg er for lengst passert og målet er nådd!  Blir det mere blogging nå a tru?
93. Nå 25000 besøkende (25092)
 -->  Yej!!  Det største målet av de alle er nådd.  Da er det bare det med 15 kommentarer som gjenstår av de "vanskeligste" punktene.  Kanskje jeg må begynne å skrive mer provoserende?

Jeg avslutter dette blogginnlegget med å ønske alle et nydelig 2012 og krysser fingra for at alle opplever det som et heidundrandes bra år mye massevis av gode opplevelser og drømmer som går i oppfyllelse!!!

Ingen kommentarer: