mandag 16. januar 2012

Ny hjelm kommer i posten snart!!

 Siden uhellet første juledag har jeg ikke hatt hjelm å ri med.  Av den enkle grunn at hingsten gikk over meg og dermed tråkka på hjelmen min/huet mitt.  Og da knakk hjelmen.  Uten hjelm, ingen ridning.  Det gjorde ikke så mye det da, hodepine og svimmelhet har egentlig gjort sitt for å holde meg unna stallen.  Men nå er jeg straks i full form igjen, jeg vil i hvertfall ri igjen!!  Så da er ny hjelm bestilt.  Pappa innvilga ny hjelm på stedet når han så hvor ødelagt den gamle var...
Den nye hjelmen blir en marineblå Charles Owen Wellington Classic!  Så får vi håpe den tåler en støyt den og :)
 Bestilte jo hjelmen fra skoies.no og der er det stort januarsalg nå.  Siden hjelmen allerede skaffa meg gratis frakt heiv jeg på denne fine stevneskjorta.  Så får vi krysse fingra for at det blir non fler stevner i 2012.  Syns faktisk det må bli en målsetning.  Propellen; du skal får utfordringer i 2012!!
Det blir rideleir i 2012 også!  Jeg har allerede en viss pågang og regner dermed egentlig med flere deltakere enn i fjor.  Da må man også ha mer utstyr å kunne tilby.  Når da Skoies har disse til 279,- per stykk så er det verdt å ta med seg og 2 stykker er bestilt.
Nå gleder jeg meg til pakka kommer i posten, men vurderer sterkt å gjemme bankkortet for nå.  Ta med at jeg kjøpte ei dunjakke på salg i dag på Gsport og dermed må shoppingbudsjettet for januar være brukt opp...

Ingen kommentarer: