torsdag 26. januar 2012

Skogsbærostekakemøffins!

 Jeg fortsetter kakebakinga!
Har fått litt dilla, må innrømme det.  Så i dag blei det muffins med ostekake inni.  Oppskriften sa det skulle være blåbærostekake, men det hadde vi ikke, så jeg brukte en pose med frosne skogsbær.
Formene blei fylt til randen!  I oppskriften så stod det en teskje osteblanding i hver form, men jeg hadde jo mer osteblanding enn som så, så jeg heiv oppi alt.  Samma med bæra.  Skulle visst bare 3 blåbær i hver form, hva er det for en pyseoppskrift tenkte jeg og stappa formene fulle.

Det gikk som det måtte gå, deigen esa ut og over alle kanter.  Det smakte utrolig godt, men faktisk, til neste gang tror jeg at jeg skal ha mer ost og bær og mindre deig!


Det blei jo ganske bra da!


33. Bake en gang i måneden (28/36)

Ingen kommentarer: