fredag 28. januar 2011

Dag 6 av utfordringen

Dag 6; din favorittsuperhelt og hvorfor



Pippi Langstrømpe!  Hvorfor?  Er det så veldig vanskelig å forstå?  Verdens søteste jente, veldig glad i sine nærmeste venner, dyr og lek.  Bruker superkreftene sine på å redde sin far, unngå barnevernet og hjelpe Tommy og Annika når de er i trøbbel.  Jenta er kjempesta, veldig ivrig når hun kommer over noe gøy og slår aldri.  Hun bare lemper folk overbord eller bærer dem ut av hagen sin.  Så en vennlig, ikkevoldelig og kakeglad superhelt er min favoritt.  Liker å identifisere meg med denne dama jeg.  Var til og med flere halloweens når jeg var lita at mamma fletta håret mitt stramt og jeg tok på meg lappekjole og løp rundt og tigga godis mens jeg virkelig trodde jeg var verdens sterkeste jente! :)

Ingen kommentarer: