fredag 24. juni 2011

Se hva jeg har kjøpt!!

Jadda, veit jeg nevnte noe om non ridebukser, men det erke no morro å snakke om det.  De var fine de altså, men dog, kun noe klær.  Men se hva jeg har vært på Hønefoss og kjøpt i dag!!  En hver hestejentes drøm; absolutt helt eget hindermateriell!!!  Gjett om jeg gleder meg til å sette det opp i morra! :)  Har til og med tatt inn Propellen i natt.  For nå skal det trenes igjen!  Sol eller regn, vi skal ri!!  Og hoppe!!!! :D  Stas, stas, stas!!!

Nå er alle dyra fora for kvelden og de som skal inn og legge seg er tatt inn.  Så da gjenstår det bare at jeg også må fore meg selv...  Kjedelig!  Er aleine hjemme og det finnes ikke noe mer gørr enn å måtte spise alene.  Jaja, jeg har fått kjøpt meg tre dvd'er i dag da.  Hele triologien til Stieg Larsson, så nå har jeg noe å bruke min ledige tid på... hmm...  Lurer på når det blir!

Ingen kommentarer: