torsdag 23. juni 2011

Sommerferie (i hvertfall fra skolen!)

Siste oppgave for våren er levert inn og jeg har begynt på det jeg er redd blir min siste sommerferie før voksenlivet starter!
Sommerferien skal brukes på hest, reising, bryllup og gården!  Det blir storstas.  Nå skal jeg først og fremst få henta de siste hestene, være pitstopp under et utdrikkingslag, kjøpe HELT NYTT hindermateriell og pelle stein på ridebanen.  For ridebanen er så godt som klar for ridning!  Kjempestas!!  Må bare pelles stein og så skal gjerdet gjøres ferdig.  Akkurat nå er det bare påler som står rundt hele uten plank i mellom.  Men det kommer, det kommer!
Nå mangler bare godværet, så blir denne sommeren helt knall! 

Er egentlig på vei ut døra, for nå har ENDELIG pakka fra minhestebutikk.no kommi.  Så kanskje det seinere i dag blir noe så sjeldent som en "dagens outfit"-blogg med bilder av meg selv poserende forran et speil på et bad?  hahaha!!  Om det blir en sukse kan jo betviles da...  Men jeg gleder meg til nye ridebukser i hvertfall :)

Ingen kommentarer: