lørdag 18. juni 2011

Skrive, skrive, sko og grave!

Starta tidlig i dag morres med at Reidar kom for å sko.  Fikk tatt 11 hester innen klokka 14:00!  Det er ikke verst.  Fikk jo til og med tid til kaffe og kjeks.
Har foreløpig avbrutt at hingsten går sammen med hoppene.  Stakkars kjekken fikk en del bank og kom inn i går kveld med en stor hevelse mellom frambeina og et kutt på ene flanken.  Han overlever, men vil jo helst ta vare på godgutten!  Så når går han for seg selv igjen.  Henta ei hoppe til i går da; Roma.  Rumensk sportshest som skal bedekkes med Whiskey i sommer!  Blir garantert et premieføll med så fine foreldre!
Ridebanebygginga går så det griner.  Nå er pappa ute og setter opp gjerdestolper og Bjarne og faren fyller på sand.  Regnet har bøtta ned de siste dagene, men banen er helt tørr og fin!  Krysser fingra for at dreneringa fortsetter å være like bra selv om vi legger på et lite sandlag.  Gleder meg til å prøverri banen, snaaaart!!
Men før prøveriing og hest i det hele tatt, så må jeg bli ferdig med oppgaven i miljøpolitikk.  Masse å lese og 4-5000 ord å skrive!  Og jeg som akkurat fikk vite at ei irsk venninne er i Drammen og rir Nations Cup i dag.  Skulle gjort mye for å heller være der og se på henne.  Men sånn går det, man får som regel igjen for å være treig og seint ute med skoleoppgaver...  Satser på å få gjort meg 75% ferdig i dag, da har jeg tid til å dra og se på henne ri i morra!

Ingen kommentarer: