søndag 28. mars 2010

Finfin helg :)

Siden torsdagskveld har jeg hatt verdens beste besøk! Åge kom innom på vei til påskeferie i trøndelag og var til i dag. Vi har kosa oss masse med god mat, Scrable, gått tur i skogen og sett på film og egentlig bare brukt tid sammen. Deilig! Akkurat nå sitter Åge på flyet til Værnes og jeg er igjen alene hjemme og synes det er kjedelig allerede! Det er absolutt ikke gøy å være igjen når andre drar fra en. Men men, jeg har mye å gjøre fremover i løpet av påska med skole, jobb og stall, så jeg skal nok få tida til å gå. Dessuten så er det vel ikke sånn veldig lenge til jeg ser Åge igjen får vi håpe!
Åge er glad i å ta bilder da! Så han knipsa noen av mine fine dyr når vi var i stallen på lørdagskvelden. Prøvde å legge de rett inn på pcn min, men siden han har sykt mye mer fancy utstyr enn meg, så blei ikke det helt bra og bildene forskøv seg en del og blei "dratt" i bredden. Noen bilder fikk Ågur tid til å fikse for meg og resten har han lovt å sende til meg når han bare får tid.



Her er noen av de bildene han fikk overført; Cover til venstre og Baccara til høyre. Er jeg ikke heldig som har så fine hester? Digger dem!





Siste bildet jeg fikk tatt av Åge er fra togstasjonen i Drammen. Jeg liker ikke å si hadet!!!






Ellers kan jeg jo oppdatere litt på 103lista mi og i helga:

28. Lære en ny oppskrift hver måned (1/36) --> Vi lagde biff stroganoff helt fra bånn av på lørdag, KJEMPEGODT!

56. Spare minst 1000kr per mnd (1/36) --> done 03.2010

69. Gi bort ti hjemmelagede presanger (1/10) --> Åge fikk nye raggsokker til påske!

72. Rydde og vaske hybel/rom minst 2 ganger i måneden (1/72) --> måtte jo vaske til Åge kom!










Ingen kommentarer: