onsdag 10. mars 2010

Jippiii!!


Jeg huska jo plutselig at pcn min har egen inngang for bildekort!! Og det funka! :D










I går var en morsom dag. Kjempelang dag på skolen, men interessant! Et utrolig bra foredrag om kommunikasjon av en fyr ved navn Reidar Wasenius. Fyrn hadde til og med startet en hjernetreningssenter! Han mente seriøst at hjernen kunne trenes akkurat som man trener muskler i et vanlig treningssenter! Jeg har etterhvert hørt en del foredrag og forelesninger om kommunikasjon, men sjeldent av en kar som var så god til å formidle selv! Han hadde helt siste foredraget for dagen, i et VELDIG dårlig lufta rom og med trøtte elever, men han holdt ALLE interesserte hele timen han prata! Imponerende! Så om han er resultatet av langvarig hjernetrim, så kan det være noe i det! Han var flink!







Tilbake på hotellet var det saunatime! DIGG!!! Hotellet er type 3-stjerner minus, men i kjelleren er det 6-stjerners sauna! Virker som om jeg er eneste jente som liker sånt da, for hadde hele damesaunaen for meg selv den timen jeg var der. Elsker å slappe av på en benk i badstu og bare sløve. Innmari bra oppladning til kvelden som kom. Det var nemlig tid for å lære finsk kultur å kjenne! Kjenner det på kroppen i dag at jeg blei godt kjent med kulturen. Det var ikke så vanskelig å sette seg inn heller. Med god hjelp av morsomme dansker og russiske guider, så blei følget på nærmere 50 studenter et herlig selskap der vi inntok en pub. Stakkars dame bak baren, hu trodde vel det skulle bli en rolig tirsdagskveld og så endte det opp med at hu måtte kalle inn forsterkninger i form av en diger bamse... hahaha....






Sitter nå i forelesning og hører på tanker rundt grønt entreprenørskap.


"Green is the new black!"

1 kommentar:

Annicken sa...

Bare minner om at vårt opphold her har egen blogg; www.nbew.blogg.no !! :D