tirsdag 16. mars 2010

Øya mine!!



I dag har jeg vært til utvida synstest hos noen optikkerstudenter på skolen! Blei testa for lys. Det skjedde ved at de dryppa no muffens i øya mine som utvida pupillene og så lyste dem hardt i dem. Vondt!! Og resultatet blei at jeg gikk rundt resten av dagen og syntes det var like skarpt lys inne på skolen som det pleier å være på påskefjellet!! Faktisk veldig ubehagelig og ga meg hodepine resten av dagen. Etter det så blei det tatt bilder av øya mine og bildene fikk jeg tilsendt på mail! :) Ser jo ut som to planeter eller bilder av sola. Så da blei neste time hos studentene booka og jeg har bare å forberede meg til fredag. Da skal fargesynet mitt testes! Er litt gøy, selv om jeg aldri veit om jeg svarer riktig eller feil... Men er vel derfor det kalles forsøk... hehe...



Ellers har jeg sendt 3 brev i dag! Så da er litt mer av lista gjennomført:



48. Besøke et nytt land i året (1/3) --> Finland var et land jeg aldri hadde vært i

74. Skrive et brev i uka (3/156) --> 3 heldige som kan vente seg brev i postkassa om ikke lenge!


Ellers så regner jeg med at min nye grønne farge på bloggen er lagt merke til!? Det er VÅR!!! Jeg er våryr som få og gleeeeder meg til mere sol!! Og ferie, og bading, og lange rideturer i skogen og ikke gå på skolen og SOMMER!!!!

3 kommentarer:

Line sa...

Så flink du er! Jeg ligger skikkelig langt bakpå med brevskrivinga mi, men Dublin i helga = postkort, så satser på å balansere ut da :P

Annicken sa...

Om du skal ut og reise og sende postkort, så forventer jeg å få et altså!! hehehe... Misunner deg Irland, eeeelsker det landet!! :D

Line sa...

Om jeg får adresse, skal du selvsagt få postkort =)