torsdag 4. mars 2010

Oj oj oj....

Dette lover ikke bra... En uke siden sist innlegg og jeg som skal skjerpe meg!!

I hvertfall, det har vært seriøst mye stress den siste uka. Men MYE moro og! Jeg var nesten 4 dager på AEG (stort hestestevne) i Stokke. Det var knall, om man ser bort i fra en særdeles dårlig erfaring med NSB. Mine gode venninner Katrine og Martine var med og vi kosa oss. Har tatt endel bilder og film fra dette, men som den røvern Martine er, så har hu fått med seg kameraet mitt hjem. Håper jeg får til å få det tilbake innen jeg drar til Finland på søndag!


Men jeg har da fått gjort andre ting også den siste uka! Blant annet gjort en del av det jeg har som mål å få gjort i løpet av tre år!


Nr 36: Spist "gjeng-middag" -middag med Katrine og Martine! (1/36)

Nr 50: Gå på konsert - galla på AEG med Boney M og Loveshackles! (1/10)

Nr 77: Holde kontakt med venner - Martine og Katrine!

Nr 92: Skrive minst et innlegg i uka - Jeg redder meg nå!

Nr 98: Lage en veggliste for inspirasjon! - Den er hengt opp og blir gula ut!


Summasumarum, jeg er på vei til å fylle opp noen få av målene, og målene om økonomi er laangt unna etter en helg med hest og shopping. Særs dårlig kombo det der. Men jeg skylder da vel sparebørsa mi 25,- for gjennomført nr 98! Må bare få tak i en sparebørse og samtidig dekke nr 58 ;)

2 kommentarer:

Katrine sa...

2 middager faktisk, og teller ikke boney m som en konsert og backstage gutta som en annen? nå har jeg vaska alt. Skikkelig møkkete i en krok jeg ikke hadde prioritert i "anleggsperioden"..kanskje jeg skal få meg en slik blogg jeg også, hehe

Annicken sa...

Synes virkelig du burde få deg blogg!! Starte med en sånn liste og så kan du bruke bloggen til å oppdatere og informere om hvor langt du har kommet på lista di! :) Og så får jeg kryssa ut for 1 jeg har inspirert til å lage liste. hehe....