mandag 10. mai 2010

2 down 2 to go og Dolly Parton!!

Er nå ferdig med andre eksamen i mai og enda nærmere sommer!! Sitter og spiser stekt spaghetti med fersk brød og hører på Dolly Parton på full guffe! Eller er kanskje mer Dolly som akkompanerer meg når jeg synger på full guffe! Hehehe... Dolly er dama si det! De som har blitt utsatt for det, veit at Annickens Dollyfascinasjon fort kan drive de fleste mer normale mennesker til vannvidd... Men jeg digger det! Godt vær, god musikk, snart sommer og en eksamen som gikk rimelig greit fører til godt humør!! Så får det være at ikke alle er like begeistra for Dollydama.
Nå skal jeg til stallen og møte Lara for litt øvelseskjøring med henger. Hu skal nemlig kjøre opp i morra. Litt skummelt at jeg har blitt så gammel at jeg lovlig (nesten i hvertfall, har jo ikke fyllt 25 enda egentlig, men snaart da...hehe) kan øvelseskjøre med andre. Er jo ikke lenge siden jeg var russ! Og nå skal jeg ut og øvelseskjøre med en russ.... Jaja, ikke lenge til jeg sitter på gamlehjem og tenker på alt jeg aldri rakk å gjøre. Så det er bare å hive seg rundt og prøve å rekke mest mulig!!


Forresten; det blei faktisk 2 uannmeldte visninger av huset i går. Tror det er litt populært i hvertfall da! Men om dette skal fortsette så betyr det at jeg må øke mitt nivå av ryddighet en smule, for skal folk komme og se på rotet mitt hver dag, så kan jo det bli litt pinlig... hehe

Ingen kommentarer: