onsdag 12. mai 2010

Tur til Dublin er bestilt!

Da har jeg endelig fått krangla med Ryanair så jeg har biletter til Dublin i juni! Onsdag 9 juni sitter jeg på flyet til årets sommerferie! Gleder meg sånn!! Da skal jeg shoppe, drikke øl, ri og kose meg! Morsomt av alt er at noen venner arrangerer en diger fest i Cork den helga jeg er der. Temaet for festen er sigøynerbryllup! Det blir så gøy det! Så en del av shoppinga i Dublin på forhånd skal foregå i bruktbutikker og på
markeder på leit etter antrekk til festen. Moromoromoro!! Å nå gleder jeg meg!! Dagens høydepunkt å vite at denne turen er i boks!

Irland er og blir et av mine favorittland. Om man vil på storbyferie og bare shoppe, feste, høre på bra musikk og kose seg, da er virkelig Dublin en by jeg kan anbefale. Folk er ekstremt hyggelige og åpne. Har man snakket med en ire i mer enn 10 minutter kan man regne seg som en god venn av vedkommende! :) Og ingenting er bedre som live music enn et irsk band med lokale som spiller, synger og drikker øl! Gleder meg!!!

Ingen kommentarer: