mandag 24. mai 2010

Snø 24 mai! Er det mulig!!??


Kongsberg har igjen bekrefta sin posisjon som fjelllandsby; det snør og er 2 grader i dag!

Jeg har nok en gang vært frem og tilbake til Enebakk med hest, denne gangen med Olivia. Hadde tenkt til å ta med Cortina hjem igjen, men dama hadde visst lyst på mer av hingstebassen, så hu fikk bli der borte litt til. Koselig for de to damene også å ha selskap av hverandre ;) På vei hjem igjen med tom henger var det et fryktelig regnvær. Men ikke før jeg hadde svingt av hovedveien og var inne på gatene opp til huset vårt møtte jeg snøen. Når jeg dro med Olivia var det 16 grader og sol. Kom hjem til 2 grader og snø. Festlig. Noen ganger er det ikke så gøy å bo i Norge... Men bare det er sommer fra og med fredag er jeg fornøyd! For da får jeg SOMMERFERIE!!! :D

Ingen kommentarer: