lørdag 22. mai 2010

På jobb!

Sitter på jobb og har veeeeldig lite å gjøre. Så da er både strikketøyet og skolebøkene fremme. Har funnet ut at jeg kan sitte og lese sammendrag av hvert kapittel. Så får jeg i hvertfall lest litt. Syns det er vanskelig å konsentrere om oppgaver da, så det får bli når jeg kommer hjem. "Dessverre" blir det ikke mye tid til det i dag. Mamma kommer nemlig og henter meg i det jeg er ferdig her og så skal vi på tur med Cortina! Veterinærbesøket i går konstaterte nemlig at her var det bare å kjøre på, for Cortinadama var VELDIG brunstig! Hu stod og klappa tenner når veterinæren undersøkte henne... hehe... Var ganske festlig å se på. Så hu skal møte kjekkasen Brown Ale allerede i kveld og jeg har med kamera! Dette blir så spennende! Lover å kommme tilbake med mer info om hingsten og bedekkingen! :D

Ingen kommentarer: