onsdag 26. mai 2010

Vi fikk føll på stallen i går!!

I går satt jeg på skolen og prøvde å øve litt til eksamen på fredag. Så tikka det inn en sms kl
16:15 fra Lisa: Hun føller! Jeg heiv meg rundt og løp ut i bilen. Fikk tak i både mamma og pappa og vi dro rett i stallen alle tre. Når vi kom frem lå det allerede en liten bylt på bakken. Han var ikke kommet ut av slimposen en gang. Så stod vi der rundt han alle sammen, på god avstand selvfølgelig, og så på han prøve å ta sine første skritt. Så nydelig liten skapning! Så utrolig perfekt! Jeg fikk aldri med meg kamera i går, så måtte bruke mobilen. Dessverre har jeg ikke fått mobilen min til å samarbeide med pcn, så jeg får ikke lasta over de bildene. Tok derfor med meg kamera ut i stallen på morningen i dag. Mr. Perfect på bildene er ikke et helt døgn gammel
enda! Det blei et lite hingsteføll og Dokka er bare så flink som mor og passer virkelig godt på han. For dere som måtte lure, så er både Dokka og føllet av rasen Norsk Lettdøl. Jeg gleder meg bare så enormt til neste sommer nå! Da er det damene mine som skal få føll!












Ingen kommentarer: