søndag 2. mai 2010

travel, travel, travel!

Siste ukene har vært travle! Har levert bacheloroppgaven, hatt besøk av Åge, feira bursdagen til Åge, prensentert bacheloroppgaven for klasse og i møte med sensor, vært på lunsj med administrasjonssjefen i bedriften vi lagde oppgaven hos, jobba, bakt kake, kjøpt 3,5 tonn høy fra Hønefoss og levert inn siste innlevering i entreprenørskapsfaget. Og sikkert masse mer, men det kommer jeg ikke helt på nå. Jo! Vi har hatt taktsmann på huset her! Spennende!

Nå sitter jeg og skal egentlig lese på logistikk til eksamen på onsdag. Det går litt treigt. Så jeg bakte non møffins i stedet :)

Blir mer en liten bildeblogg dette her. Setter inn noen bilder for å illustrere noe av det som har skjedd... Gulerotkaka jeg bakte på fredag blei det dessverre ikke bilder av innen den blei spist opp!


Dette blei vanskeligere enn antatt. Pcn vil visst ikke samarbeide. Jeg kjenner at for hver dag som går, så gleder jeg mer og mer til å bli kvitt denna gamle maskina... Men, den får holde ut mai måned. Så satser jeg på ny og fresh maskin til skolestart i august! I mellomtida så koser jeg meg med kakao, møffins og eksamenslesing!


Listejobbinga mi går forresten veldig bra om dagen, tar en liten oppdatering av det om ikke så lenge ;)

Ingen kommentarer: