onsdag 5. mai 2010

jokke og valentinerne - Sola Skinner

1 down 3 to go! Da var første maieksamen unnagjort! (Hadde jo en rett etter påske, så ikke heeeelt årets første eksamen...) Faget var Logistikk og Operasjonsanalyse og jeg tror det gikk ganske greit! Bortsett fra min noe vonde rygg og vond sittestilling da. Fikk en strekk i ryggen på mandag når jeg hoppa Coverpropellen... Menmen, sånt hører jo med :)
Nå skal jeg straks løpe på jobb. Men jeg nyter det og begynner virkelig å få inn sommerstemninga! Til dere i Trondheim og Oslo-området som sliter med snøvær nå; jeg skjønner ikke hva dere snakker om! Her er det sol fra (nesten) skyfri himmel og nyydelig! Jeg får bare mer og mer utepilsstemning! Jokke er STOOORKOS og utepils lett!

2 kommentarer:

Line sa...

Kos! Det snødde her på tirsdag, men etter det har det vært fint...tror det rabla for verden litt :P Utepils hadde ikke vært feil - lurer på når de skal begynne ølsalg i kantina!

Annicken sa...

mon tro om jeg finner frem til en møffinsoppskrift som egner seg sammen med øl? :D