torsdag 21. oktober 2010

Dronninga av multitasking!

I en travel hverdag, så hender det ofte at man må gjøre flere ting på en gang.  Jeg vil selv s at jeg har blitt en mester på det! 
Om det så er å svare på mail mens jeg rir (hesten bør da helst gå i skritt), forberede seg til et fag mens man sitter i timen i et annet, spise, snakke i telefon og kjøre bil samtidig eller som nå; chatte med en i klassen om ei skoleoppgave, lage og spise mat og lese en fagartikkel.  Jadda!  Man får det jo til!
Multitasking kan også ende i kaos, jeg må innrømme det.  Som tidligere i dag når jeg var så flink og skynda meg til neste time.  Der i klasserommet på Ur var det INGEN!  For jeg hadde i farta ikke fått med meg at forelesningen var avlyst...  Vel vel.  Gikk hjem i sted for å lese litt.  Prøver å være skoleflink om dagen.  Ikke veldig lett.  Mye morsommere å være i stallen eller sosial andre steder!  Tror faktisk aldri jeg har vært så sosial som det jeg har vært etter at jeg flytta hit...  Moro er det!  Men november skal bli min "være flink pike måned"!  Da skal jeg forberede meg på eksamner og samtidig få unnagjort non punkter på 103-lista mi!
Så mål for november blir å fullføre punktene;
*19 - Stå opp før klokka 7 hver skolemorgen en hel måned
*20 - Legge meg før 22:30 hver skolekveld en hel måned
*25 - Ha en godterifri måned i hvert semester
*55 - Være med på vinsmaking
*57 - Ha to shoppefrie måneder i året

Får jeg til alle de punktene, så blir jo november en supermåned mtp 103-lista!!
(bare for i dag så kan jeg jo huke ut enda fiskemiddag, bildet må jo være bevis nok...)

Ingen kommentarer: