mandag 4. oktober 2010

Fellesmiddag i kveld og oppdatering av 103 things to do!

I kveld hadde vi taco i huset! Koselig når alle klarer å samles og spise sammen :) Er andre gang jeg tar initiativ til dette og andre gang vi alle spiser sammen... Men folk setter pris på det og det kom tom forslag om å gjøre det til en fast mandagsting.

Og det passer jo veldig fint inn i min plan om å spise minst en "gjeng-middag" i måneden! Her kommer i hvertfall oppdateringer på min bli-et-bedre-menneske-liste:

11. Ha minst en alkoholfri uke per mnd (4/36) --> Etter Italia hadde jeg ikke akkurat no behov...
23. Være med på minst 3 kurs/klinikker i semesteret (1/18) --> Bø & Wesley
32. Spise fisk en gang i uka (10/156) --> Ligger litt etter, men spiste fisk sist uke!
36. Spise minst en "gjeng-middag" i måneden (11/36) --> Italia hjalp på dette
38. Delta på minst 2 SRNC-stevner i året (1/6) --> AIEC SRNC ITALY 2010!
40. Feriere utenlands minst to ganger per år (2/6) --> 4 deilige dager på Sardinia før stevnet
50. Gå på minst ti konserter (2/10) --> Howl, blir bedre statistikk innen uka er omme!
72. Rydde og vaske hybel/rom minst 2 ganger i måneden (5/72) --> Rydda som en helt før helga, men bør helt klart ta meg sammen på dette punktet...
74. Skrive et brev i uka (39/156) --> 19 postkort fra Italia! (fikk du ikke, så send meg adressa di, så får du neste gang!)
99. Spare 25 kr per gjennomført mål (100/2575) --> Jeg setter over penger forløpende til sperra konto etterhvert som mål blir gjennomført!

Det skulle være en liten oppsummering. Mer kommer ganske snart, for bare denne uka skal jeg på to konserter! Belfast Lads og TNT! Gleder meg! Har veldig lyst til å få pressa inn Vengaboys på fredag og, men det tror jeg blir litt vel optimistisk. Jeg skal jo tross alt rekke noe anna og denne uka. Blant annet litt lekser og skole, undervise i en time sprang på KoR, ri min egen hest, få besøk av mamma og pappa, se på "ta sjansen" og gjøre klart til stevne med Cover på lørdag. Og jah, dette er bare hva den kommende fredagen inneholder... Husk at det er når man er travel man kjenner at man lever!

Ingen kommentarer: