onsdag 6. oktober 2010

En liten høstoppgradering av bloggen sånn på morrakvisten!

Da har høsten inntatt bloggen også!  Etter layoutkaoset med innlegget med all oppdateringa, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe med bloggen.  Det viste seg at det redigeringsprogrammet jeg brukte for bloggen var på vei ut.  Derfor har jeg bytta det og samtidig tatt en liten høstshinings.  Alt fra sengekanen.  Er så digg å kunne være produktiv uten å trenge å stå opp!  Men nå må jeg straks det.  Line og jeg skal til rallysentrum Spydeberg og fikse ølfstivalkostyme til meg.  Jeg lover at dette skal behørig fotodokumeteres.

Ellers vil jeg bare si at min kjære tremenning Frida er på tur i Chile i høst og hennes eventyr kan man lese om i bloggen "Frida en Chile".  Link finnes også i margen til høyre!

 

Ingen kommentarer: