onsdag 6. oktober 2010

Kostymebutikk på Spydeberg!

Klokka 9 i dag henta jeg Line for en tur til Ski for å hente briller, men enda bedre: kjøre til Spydeberg og kjøpe oktoberfestkostyme!!  Og for en butikk!!  Det var morobutikk det!  Opp i andre etasje på noe vi (Line og jeg) tror kan være Spydebergs svar på et kjøpesenter.  Der, på et stappfullt lager sitter en kjempesøt dame og selger kostymer!  Så da var det bare å sette i gang med å prøve.  Prøvde 4 forskjellige tyskerøltøskostymer, men det var en som skilte seg ut. 


Jeg tror jeg er egna til slike tilstelninger som detta!  Men dama i butikken tok ikke kort, så Line og jeg måtte innom den lokale Ica'n.  Der handla vi i samme slengen fruktcoctail, 7up, appelsinjus, chips og dopapir til vors i ettermiddag. 
Til venstre her ser man meg i et pent tyskertøs antrekk.  Detta fant vi ut at blei for kjedelig og for lite orginalt.  Derimot falt vi pladask for antrekket nedefor;  LEDERHOSENHOTPANTS!!  Det kan jo ikke bli bedre enn det!  Og med en grønn filthatt med fjær i og hvite stayups med rosa sløyfe på, så blir det perfekt!  Gleder meg sånn til i kveld!  Moromoromoro!!

Hvis noen skulle ha lyst på, eller behovet for non bra kostymer,så er denna sjappa å anbefale.  http://www.festivitas.no/

Nå er det bare å skynde seg i dusjen, fikse seg litt før jeg skal stå på stand under næringslivsdagen, så er det stallen og sprangtrening av Coverpropellen, før jeg må skynde meg tilbake og fikse meg igjen, før det bærer mot ølfestivalvors hos Line.  Har jeg forresten nevnt at det er BELFAST LADS som spiller i kveld??  Gleder meg!!  Detta blir gøy!!  Og jeg regner med at Line vil være litt flinkere enn meg til å ta bilder, så kvelden skal bli behørig dokumentert, ingen fare!  Men nå må jeg løpe!

Ingen kommentarer: