torsdag 14. oktober 2010

Kingsland Oslo Horse Show

I dag var Katrine her på Ås!  Ene og alene for å hente billetten sin hos meg! For i morra skal vi på Oslo Horse Show!!  Gleder meg!!  Alltid like gøy med en hel helg med sprang og hester.  I tillegg skal Timmie stå på stand for back-on-track, så jeg får møtt henne og.  Gleder meg!  I år har vi flotta oss litt da og kjøpt tredagers gjennomsgangsbilletter på VIPtribunen!  Tjohoo!!  Skal sitte rett ved gangen der ekvipasjene går inn og ut av banen.  Det blir så bra! 
I morra når vi er passe lei av hest (kan det skje?) så er det å komme seg tilbake til Ås og ut på UKA!  Vi har nemlig gratisbilletter til konsert med Datarock og NM i revy!  Spennende!  Og jeg gleder meg!  Har til og med kjøpt en ny partytopp i dag.  Syns jeg fortjente det etter å ha liggi med feber siden søndag.  Gikk litt amok i butikkene på Ski Storsenter og da, har jo frysi på skolen i hele dag, så det blei 2 store ulljakker, ullskjerf, ullvotter og ulllue!  Her skal det IKKE fryses mer!  Men nå har jeg brukt så mye penger på meg selv at det kan ikke bli så mye på den stakkars hesten under Oslo Horse Show.  hehe...  Men jeg tror hu har nok!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lika vi