mandag 22. november 2010

Jeg har lært noe nytt!

I går i det Timmie skulle gå, så satte hu igjen en diger bøtte med trepærler og et nøste med hemp (hamp?), sammen med en oppfordring om at jeg skulle lære meg makramé!  Seinere sendte hu meg også en youtubelink; http://www.youtube.com/watch?v=BNb_oofli4A.  Den lærte meg det!  Etter et ikke fullt så vellykka forsøk i natt etter at jentene hadde gått, så fikk jeg det til i kveld!  Jeg syns armbåndet jeg har lagd nå blei ganske fint jeg! :)

Så da kan jeg krysse ut en ting til i 103-lista mi!  Samtidig så har jeg og trent i dag.  Så god dag for 103-lista.  Kanskje jeg til og med skal gi bort armbåndet, så får jeg huka ut det og?  Noen som vil ha et armbånd?

15. Trene minst en gang i uka, hele perioden (14/156)

78. Prøve ti nye ting (6/10)

Ingen kommentarer: