tirsdag 23. november 2010

Julegaveønsker!

Her jeg sitter på skolen og prøver å lese er det så mye annet å finne på i stedet! Som å prate med kompiser som kommer forbi. Spise mat og jabbe med Martine. Og ikke minst, drømme om hva man kan få til jul! 
Jeg er litt redd for at årets jul blir litt ensom.  Med både brodern og søss bortreist, blir det mamma, pappa og meg igjen på gården for å feire jul.  Jeg tenker faktisk endel på hvordan jula blir.  Jeg er nok en sucker for jul! Ikke minst julegaver.  De er morsomme å få og nesten enda morsommere å gi!  Derfor, her kommer dagens drømmeliste. Med forbehold om endringer etter humør, eksamenslesning og hvordan dagene nærmer seg jul...

Stalldekken fra Tattini på 500g! Perfekt for frosne Coverdama :)
Kan fines på http://www.rytterbutikken.no/







Nye ridebukser.  Alle modeller, typer og farger er kjærkomne, da min ridebuksesamling begynner å bli ganske slitt.  Gjerne helskinn da, for det er jeg veldig glad i!
Kurs med Lucinda Green 26 januar trenger sponsor!  Denne dama er ei av de tøffeste som finnes og jeg gleder meg til kurset!!  Propellen (og piloten)  skal til pers!







Bøker, jeg ønsker meg alltid bøker!  Gjerne sære, ukjente og spesielle.  Også på engelsk.
Sporer.  Jeg mista et par helt nye i Frankrike i fjor.  Jeg bruker det ikke så mye, men alltid kjekt å ha.
Ny mobiltelefon.  Den jeg har nå synger på absolutt siste verset og må slåes av og på flere ganger i døgnet for å opprettholde funksjonalitet.  Jeg er ikke så veldig sær på hvordan mobil da, bare den kan ringe og sende melding, så dekker den mitt behov veldig godt.
Nye joggesko!  Det finnes alltid et behov for nye joggesko og treningstøy generelt!  (også superundertøy ;) )
Lille supergrønn trenger nok nye vinterdekk en eller annen gang om ikke så lenge.  Og som det miljøsvinet jeg er, så er det kun piggdekk som er godt nok for denne dama!
Termodress!!  Jeg har dessverre ødelagt min termodress for non vintre siden og savnet har vært stort.  Har da ikke fått surra meg til å gå til innkjøp av ny.  Husk å kjøp i størrelse gigantisk, så det er plass til ullgensere inni og mulighet for å ri i den!
Penger.  Det er alltid et behov for penger.  Enten for å finne på noe gøy eller rett og slett bare for å stappe inn i det store sluket.
Det var de tingene jeg kom på akkurat nå!  Er garantert mer å fylle ut på denne lista, men nå må jeg tilbake til artiklene mine, som den gode student jeg er...  Har forresten gitt bort armbåndet til Martine, så:

69. Gi bort ti hjemmelagede presanger (4/10)

Ingen kommentarer: