fredag 26. november 2010

Jeg inntar politikken! (Jeg flytter!! Del III)

Nå skjer det ting her.  Når Aftenposten ikke ville trykke mitt svar til Oda Rygh (les http://4etasje.blogspot.com/2010/11/jeg-flytter.html), så blei jeg jo litt snurt og sendte innlegget til kommunaldepartementet og minister Liv Signe Navarsete (les http://4etasje.blogspot.com/2010/11/jeg-flytter-del-ii.html).  Det var jo hu som innviterte Oda Rygh til møte og greier for å få høre på hennes surmuling.  Så samtidig som jeg sendte mailen til departementet så sendte jeg mail til Nationen og oppfordret dem til å hjelpe meg med å presse litt på ministeren.  Jeg hørte ikke fra Nationen og hadde inntil i går egentlig lagt fra meg saken.  Da ringte en journalist fra Nationen.  De tok saken og ville prøve å få tak i ministeren!  Moro!  Og om de ikke fikk tak i henne så ville de uansett gjøre en sak på det og kanskje da prøve å få en kommentar fra Navarsete.  Oj så bra tenkte jeg! Moro!  Så ringte journalisten igjen i dag.  Navarsete vil møte meg klokka 11 på onsdag 1 desember!!!  Jeg skal til regjeringskvartalet til onsdag!!!  Moro!!  I tillegg så, om jeg har forstått det rett, så vil Nationen trykke mitt svar til Rygh i neste uke.  Så, det nytter å presse litt på om man vil bli hørt!
Nå må jeg bare prøve å konse litt om eksamenslesing, samtidig som jeg må prøve å oppdatere meg litt på bondepolitikk og få med meg Robbie Williams på Skavlan!

Ingen kommentarer: