tirsdag 30. november 2010

48 timers hjemmeeksamen

Nå er jeg godt inne i det siste døgnet av min todagers hjemmeeksamen i det fantastiske faget "organisasjon og styring".  Og hva gjør jeg?  Jo jeg facebooker og skriver blogg, vasker klær og forer hester.  Blir nok ei lang natt jah.  Hadde jo egentlig hatt lyst til å gå på julekonsert i Ås kirke i kveld og høre på alle korene synge jula inn, men jeg ser allerede nå at om ikke et under skjer (les; jeg tar meg kraftig sammen) så blir nok ikke det noe av.

Samtidig så sitter jeg og funderer veldig på hva som egentlig skal skje i morra.  Klokka 12:00 har jeg nemlig lunsjdate med selveste kommunalministeren, Liv Signe Navarsete.  Martine blir med meg til Oslo og der inne skal vi også møte en fyr som heter Anders.  Jeg har nemlig samla sammen det journalisten kaller "positiv ungdom som vil flytte på landet"!  hehehe...  Så mannsterke møter vi opp og skal fortelle ministeren noen alvorsord.  Hovedpoenget blir i hvertfall at en surpomp som Oda Rygh ikke kan uttale seg på vegne av oss alle og at vi er lei av ensidig negativt fokus på bygdenorge.  Noen som har noen hjertesaker de vil jeg skal ta?  Bare å si ifra.  Kan jo ta litt tid til neste gang jeg får privat audiens hos en minister!  (men man vet aldri, blir jeg hissig igjen, så kan alt skje... hihihi)

Ingen kommentarer: