tirsdag 28. desember 2010

Buzzador!

Nå har jeg prøvd noe nytt!  Maja på jobben fortalte meg at hu er en "buzzador", dvs hu har en avtale som gjør henne til produkttester på utvalgte ting og tang.  Man får produktet, det kan være alt fra klær og sko, til film, mat og biler!  Under produktestinga, som kalles kampanje, skal man levere gode tilbakemeldinger på det man tester og det forventes at man blant annet innvolverer venner i testinga og diskuterer med dem hva man synes om produktet.  Moro, tenkte jeg og fikk Maja til å sende meg en invitasjon.  Så nå venter jeg i spenning på hvilken kampanje jeg skal få som min første! 
Om det er noen som har lyst til å bli "Buzzador" sammen med meg, så er det bare å si i fra!  Jeg får poeng for å verve og jo fler poeng man har, jo "heftigere" produkter får man å teste! ;)

Så nå har jeg gjort litt mer på lista mi:
32. Spise fisk en gang i uka (17/156) --> fisk på annendag, men det hjelper lite på dårlig statistikk!  *skjerpings!!*
78. Prøve ti nye ting (8/10) --> Buzzador!  Ikke prøvd sånn egentlig enda, men jeg er da med!
88. Sende julekort hvert år (1/3) -->  Sendt i dag.  Sent, men godt.  Det er i hvertfall fler av dem som er hjemmelaga!