mandag 6. desember 2010

God venninne i London med fersk blogg!

Da har Sara fått seg blogg.  Passer meg fint, da har jeg enda mer å bedrive tida med når jeg ikke vil lese til eksamen.  OG jeg får fulgt med på hva Sara bedriver tida si med i London!  Forhåpentligvis så får jeg besøkt henne i januar.  Eller februar.  Eller en gang i løpet av våren i hvertfall.  Da vil jeg i hvertfall på seriøs shopping og en tur ut for å se på en musikal!! London er konge!  Så bare hold deg fast Sara, jeg kommer på besøk før du aner det...  Link til bloggen er lagt ut i lista til høyre.  Den er forsåvidt gjennomgått og jeg har sletta linker til blogger som har daua.  Ellers er adressa til Sara sin blogg; http://sararosengren.wordpress.com/

Og som dere ser av bildet; Sara er ei festlig dame! :D

Ingen kommentarer: