lørdag 11. desember 2010

Noen ganger ville man gjerne vært en helt annen plass

Og i kveld skulle jeg gjerne ha vært i Oslo på venninnekveld hos Katrine.  Katrine hadde nemlig bursdag i uka som var og det skulle feires i kveld.  Jeg måtte jobbe!!!  Prøvde å få fri, men med julebord på jobben kvelden før, så var det ikke så veldig mange som var villige til å bytte vakt med meg.  Etter jobb ringte jeg til Katrine og jentene og det var bare fjas!!  Skulle så ha vært der!!  De hadde spist god mat og var godt på vei ned i rødvinsdunkene.  Martine hadde til og med tatt med seg min rødvin og flaska mi med Baileys!!  Å som jeg skulle vært der!
Men gave er i hvertfall sendt oppover til Trondheim! Håper jeg får til å besøke Katrine en gang i løpet av våren.  Etter at jeg møtte henne på et jorde i Irland sommeren 2008, så har hu blitt en av mine beste venninner.  Hvem kan ikke like ei så fantastisk dame som stiller opp med underkjolen uttapå kjolen bare fordi at jeg sier det er bedre? :)  Hu må jo være noe rar som stoler på meg når jeg sier sånt...  haha!!  Men jeg liker a!  Grattis med dagen Katrine!!  Skulle så gjerne vært inne i Oslo og feira med deg og resten av hønseflokken!! Veldig glad i deg!

Ingen kommentarer: