mandag 6. desember 2010

Eksamensdag...

Da var det straks tid for nest siste eksamen i år.  O store vanskelige faget i dag er Strategy Dynamics.  Tror egentlig jeg ligger ganske greit ann, men er sånt rart fag man ikke helt veit hva som kommer.  Er første gang det er gitt på UMB så vi har heller ikke hatt non gamle eksamner å kikke på.  Men det løser seg vel.  Feedback, causal loops, GAP og generic structures.  Joda, jeg tror jeg har det!  Begynner klokka 14:00 og ferdig 17:00.  Egentlig ganske greit med sånne korte eksamner.  da blir man lixom ferdig fort og slipper å sovne.  Så etter den bærer det rett opp på lesesalen igjen for å lese til logistikken i morra.  Satser på at det går greit.  Motivasjonen er ikke på topp, men jeg fokuserer på juleferie nå!  Skal egentlig ha en eksamen på onsdag og i internasjonal økonomi, men det er bare i et ekstrafag jeg har tatt for moroskyld, så jeg har ikke fokusert noe av lesinga mi til den.  Tror jeg bare stiller opp på onsdag og skriver navnet mitt på arket.  Da får jeg nemlig lov til å konte i mars ell no.  Ser for meg at jeg har mer tid til det faget da.  Gleder meg sånn til å bli ferdig!  Da skal jeg hjem og leke i snøen ed bikkjene, ri lange turer i skogen og male litt i lillehuset så soverommet mitt der kanskje blir ferdig i løpet av jula.  Bare non få dager igjen nå.  *holde fokus og krysse fingra!*

Ingen kommentarer: