tirsdag 14. desember 2010

Kurt i Jugoslavia!

Når jeg jobba i studentradioen i Bergen, var jeg heldig og jobba med tre særs trivelige gutter!  Jeg savner fortsatt våre konstruktive møter over non øl på Naboen (utestedet Kurt jobba på).  Nå i disse dager er Kurt Rune, en av gutta i vårt fabelaktige program, på rundtur i gamle Jugoslavia.  Han skriver reisebrev på en blogg oppretta for anledningen.  Kurtern skriver godt, jeg må dog advare om at han er en ivrig nynorskfantast og skriver deretter!!  I tillegg har han non finfine tskjorter tilsalgs (håper bare ikke de skal finansiere turen) for de som er litt politisk rare og engasjerte.  Kos dere med Kurt Runes flotte reiseskildring!

http://kurtber.wordpress.com/

Bildet av en Kurt mer staselig antrukket enn jeg noensinne har sett ham er forresten stjelt fra hans facebookprofil ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fjongt og fint! Skjortene er til finansiering av framtidige turar sjoelvsagt :D