fredag 3. desember 2010

Kjøp Nationen i dag!

I dag kom det i avisa!  Og nå sitter jeg selvfølgelig på lesesalen og beundrer det vakre bildet.  Jeg ser egentlig ut som en skikkelig luring...


Jeg pesa meg gjennom en hjemmeeksamen natt til onsdag, fikk levert klokka 6:00 på morran og la meg rett i senga for tre timer med søvn.  Så var det bare å stå opp igjen, hente Martine og komme seg innover til Oslo.  Nå var det besøk hos minister Navarsete som gjaldt!
Det var ei veldig hyggelig dame som møtte oss i Regjeringskvartalet og praten gikk lett!  Vi fikk også mye skryt av ministeren for dette initiativet og engasjementet rundt saken.  Alt i alt så syns jeg vi fikk frem mange gode poenger.  Navarsete (eller skal jeg bare kalle henne Liv Signe?) noterte flittig i boka si hva vi sa og virka oppriktig interessert og engasjert.  Det spørs jo hva som kommer ut av denne saka, er jo ikke bare Navarsete som bestemmer i detta landet!  Men vi har i hvertfall blitt hørt på høyeste hold!  Det synes jeg er moro med å bo i et så lite land; det er kort vei til toppen!  Det må jo også være en trygghet for demokratiet.  Navarsete var veldig uformell og enkel å prate med.  Sånt liker vi!

Så i dag var det digert oppslag i Nationen, stoooort bilde og så er også mitt svar til Oda Rygh trykka litt lenger bak i avisa.  Så løp og kjøp!  Første (men sannsynligvis ikke siste) gang Annicken er i landsdekkende media!



Innlegget mitt tok ei hel side!!  Jeg som ikke syntes jeg skreiv så mye en gang!  Og artikkelen om oss på besøk hos ministeren var jo ikke på mer enn 500 ord.  Men det var visst mer enn nok tekst det.  Ellers må jeg si jeg var imponert over regjeringskvartalet.  Så sentralt plassert i Oslo og nydelige kontorer.  Det må være drømmen det.  Et kontor der.  hehe....  Jeg er jo ikke så flink til å dra fram kameraet mitt i tide og utide, så blei ingen private bilder av Navarsete eller det flotte kontoret hennes.  Men jeg fikk i hvertfall tatt et bilde av skiltet ved inngangen som dokumentasjon på at vi faktisk var der. 


Så nå blir det jo spennende å følge med på om vi får noen reaksjoner på artikkelen eller noen kommenterer kronikken min!  Følg med, følg med! :)

Ingen kommentarer: