tirsdag 7. desember 2010

O jul med din glede!!!

og barnlige lyst, JEG ØNSKER DEG HJERTLIG VELKOMMEN!!!

Nå har jeg juleferie!!  Bare den eksamnen å stille opp på i morra for å signere så jeg får konta og så rapporten som skal leveres 17 desember.  Men det er BARNEMAT!  For nå skal jeg hjem til gården og dyra mine!!  Drar hjem så fort som mulig i morra etter eksamen, morraforing i KoRstallen og pakking.  Og så skal jeg gjøre masse kos!  Litt jobbing, julebakst, julegaver, kafebesøk og masse masse turer i skogen med bikkjer og hester!!  Gleder meg sånn!  Egentlig så har jeg nesten litt lyst til å pakke sammen og dra hjem i kveld allerede.  Jeg skal i hvertfall pakke og rydde en god del så det siste går fort i morra! 
GLEDER MEG!!! :D

(og jeg lover på tro og ære å dokumentere min laaaaaaange ferie med blogger stappfulle av bilder som viser hvor deilig en jul på landet er!)

Ingen kommentarer: