søndag 26. desember 2010

Julefred....

Lite nye innlegg fra denne kanten.  Tida etter jeg kom hjem har bestått av jobbing, pakkestress, shopping, fest, julekos og ikke minst; jeg har begynt å trene hingstebassen!  Han er så fin!!  Pappa longerer han oppi sandtaket først og så setter jeg meg oppå og rir en tur. Første gang var Wiskytassen rimelig sprek og vill, men han blir bare bedre og bedre.  Han er så fin!  Gleder meg virkelig til å bli bedre kjent med han og begynne og trene litt skikkelig.  Er jo foreløpig alt for kaldt til å trene no hardt i det hele tatt her.  I går var det -27 når eg dro på jobb kvart over 2...  Og i byn var det da ikke mer enn -15.  Det er kaldt i Jondalen!

Ellers så skyldes litt mindre blogging fra min side en annen faktor; jeg klarte å surre bort kameraet lørdagen vi hadde julebord hos Line.  Forhåpentligvis så har Ellen det etter at en fornuftig Line putta det i veska hennes.  Jeg har bare ikke fått surra meg til å hente det.  Men skulle hatt det på Drekkedagsnatta, så jeg hadde fått dokumentert herligheten!  Det var, som alltid, en knallbra helg.  Kom ikke hjem før dagen etter og da med seriøs skallebank, men det var verdt det! :)  Mista dog min Ipod.  Den håper jeg ligger hos AnneLise etter vors, men jeg er ikke sikker, for hu svarer ikke på telefonen når jeg ringer...  Har nok vært li
tt travel i disse juletider og jeg har ikke ringt sååå mange ganger...  Men jeg krysser fingra, for så lenge AnneLise ikke har sagt til meg at Ipoden IKKE ligger hos henne, så er det jo en sjanse for at den gjør det...
Så akkurat nå er livet mitt uten kamera og Ipod.  Går helt greit egentlig.

Ellers så har jula vært innbringende i år igjen.  Best av alt, jeg har fått et solid stipend fra opphavet til kjøp av ny pc.  Så har noen noe tips?  Jeg veit jo null om sånt.  Bare at denne pcn jeg har nå, som blir så varm at den ikke kan tas på og stopper opp rett som det er, ikke er til å stole på.

Men nå er det ut i stallen og ta inn hester!  Pappa har tatt morgenforinga, slippi ut alle hestene, møkka, hjelpa meg med hingstebassen i dag og nå lager mamma middag.  Så jeg skal bare ta inn damene.  Jeg er litt bortskjemt og jeg nyter det!





2 kommentarer: