fredag 4. februar 2011

Dag 13 av utfordringen

Dag 13; et brev til en som har såra deg nylig

Ja, jeg har skrevet og sendt et sånt brev nylig, eller mail da.  Jeg var såra, sint, skuffa, oppgitt, you name it...  Men det er så personlig at jeg ikke har planer om å dele det med andre her på bloggen.  Brevet endte med at jeg blei ringt opp av personen og vi har vel oppretta noe som kan ligne på status quo, men forholdet vårt blir aldri hva det var igjen.  Det har gått alt for langt i forhold til å kunne gjenopprettes.  Det er ganske trist når en person man har et sterkt bånd til viser seg å være en helt annen person enn man trodde.  Men sånn kan det gå.  De fleste forhold har jo både en start og en slutt.  Dette bare slutta litt kjedelig.  Så sånn er det.  Men når noe tømmes, eller blir borte, så blir det jo alltid plass til å fylle opp med noe nytt.  Og det har jeg tenkt til å gjøre.  Er litt deilig og nemlig, å ha fått en slutt på detta tullet som har vart så alt for lenge.  

Så nå handler det om å se fremover og glede seg til alt som kommer!  Og det er så mye bra som kommer, så arbeidsledig og tiltaksløs blir jeg ikke med det første!  Bring it on!

Ingen kommentarer: