torsdag 17. februar 2011

Ireland, once again!

I dag er det akkurat en måned til jeg nok en gang vender snuta mot den grønne øya!  Og nok en gang er det et studentstevne med masse gode venner som lokker!
Denne gangen er Belfast som skal besøkes.  Blir moro å få sett litt av nordområdene på øya også.  Jeg har jo stort sett bare sett Dublin og Cork.  Jeg gleder meg!  Sitter og nynner på irske sanger for meg selv og begynner å få seriøs reisefeber.  Moro blir det også at vi får med 2 nye norske ryttere.  Så det blir hele 4 norske som skal ri.  Det er bra!  Vi er ikke de beste rytterne på disse stevnene, men er med under mottoet "det viktigste er å delta". 
Så torsdag 17 mars kl 20:35 går Ryanair i lufta og jeg er ombord!  (jeg HATER Ryanair og hver eneste gang jeg flyr med dem så banner jeg på å aldri fly med dem igjen.  Men så var det dissa billige og studentvennlige billettene dems da...)
I mens jeg venter, sitter jeg her i timen og synger inni hodet mitt; Ireland, Ireland, together standing tall! 

Ingen kommentarer: