onsdag 16. februar 2011

Dag 25 av utfordringen

Dag 25; Hva har du i veska di?


Det er nå jeg skulle hatt kamera da.  Så jeg kunne dokumentert det.  Favorittveska er ei sort Friisveske, men IKKE en sånn "alle" har med mye harry logoer og sånn.  Denna er nesten rund i formen og stiv.  Så ser helt lik ut enten den er tom eller stappa.  Og uten en eneste logo uttapå.  Er faktisk ikke så mange som gjetter at det er en friis.  Jeg har jo haugevis av vesker, fra den gangen jeg hadde dilla på det.  Men det er ikke så mange av dem som jeg gidder å bruke lenger.  Denne veska kjøpte jeg i Bergen når jeg bodde der og ei venninne har helt lik, i hvit.  Og jah, vi kjøpte dem samtidig.

Veska mi inneholder det meste jeg trenger i løpet av en dag og en del dritt som samler seg der.
Akkurat nå inneholder den:
- ei bok, Øyne i Gaza (den er så fæl at det tar litt tid å komme gjennom)
- strikketøy (alltid et par sokker på gang)
- lypsyl
- cleenex
- filofaxen (jeg kan IKKE leve uten!)
- non penner
- en parkeringsbot (jeg får ALT for mange av dem!)
- husnøkler
- lommebok (jeg har kjøpt ny!)
- papir fra oppspist sjokolade 

Tror jeg må kjøpe meg no ny veske snart.  Bruker jo stort sett bare en bomullsbag i knallrosa om dagen!

Ingen kommentarer: