tirsdag 8. februar 2011

Dag 15, 16 og 17 av utfordringen

 


Jeg har ikke vært veldig flink til å oppdatere bloggen og denna "30 dager med utfordringer-lista" i det siste.  Det har rett og slett vært noe travelt kan man si.  Men altså, her kommer de siste 3 dagers utfordringer:

Dag 15; sett spillelista di på shuffle og skriv de 10 første sangene som spilles!

 Ugh!  Vanskelig, det er ikke hver dag jeg åpner noe musikkprogram på pcn min akkurat!  Ipodn forsvant på Drekkedagsnatta, den er litt savna, men jeg får ikke bestilt ny før jeg har bankkort som kan betale for det!!  Hmm... musikklista mi blir jo litt random, har jo bare en oppsatt liste og den er kun med irske drikkeviser.  Så får bli med hele biblioteket mitt.  Det består kun av 45 sanger uansett.  Satte opp 25 mest spilte.  Det får være musikklista mi. 
  1. Fuck the British Army  (Paddys Irish Clan)
  2. Beer, Beer, Beer  (ukjent artist)
  3. Molly Malone  (Johnny Logan & friends)
  4. Rocky Road to Dublin  (The Starlite Singers)
  5. Whiskey You're the Devil (The Clance Brothers)
  6. Whiskey In the Jar  (The Dubliners)
  7. Irelands Call  (John Connolly)
  8. Seven Drunken Nights  (Ronnie Drew & The Dubliners)
  9. Tell Me Ma  (Sham Rock)
  10. Bold O'Donaghue  (The Clancy Brothers & Tommy Makem)
Som dere ser, så er det bare irske sanger på de ti mest spilte.  Men sånn er det, det er det som er treningsmusikken min! :)  Kan jo innformere om at som sang nummer 12, så kommer Last Child med Aerosmith.  Go'sang det og!

Dag 16; en annet bilde av deg selv


Gammelt bilde og et vannvittig smil, men jeg liker det!  Tatt akkurat etter at vi var kommet hjem fra Sicilia og jeg for en gangs skyld var noe som kunne ligne brun.


Dag 17; En du kunne tenkt deg å bytte liv med for en dag og hvorfor 


Condolezza Rize!!  En av verdens tøffeste damer og virkelig et forbilde for alle jenter som har lyst til å bli noe.  Jeg kunne tenkt meg å bytte liv med henne for en dag for å se hva jeg syntes om et slikt liv og for å vite om det er noe jeg vil satse på!  Jeg har jo alltid vært fasinert av politikk og blir lett engasjert.  Problemet er bare å finne et parti jeg kan kjenne meg trygg på og støtte 100%  eller tilnærma 100% da...  Men denne dama er uansett supertøff og blir jeg halvparten så god til å stå for det jeg mener og ha så mye bein i nesa, så burde jeg bli godt fornøyd med meg selv.  Jeg får starte med å øve meg på den dusten av en bilselger som jeg skal få til å angre på at han var så ufin på telefonen i dag!!



 

Ingen kommentarer: