mandag 14. februar 2011

Dag 22 og 23 av utfordringen


Dag 22; hva gjør deg annerledes enn alle andre

Vanskelig.  Dette burde egentlig noen andre svare på.
Jeg tror min villeste egenskap er vilja mi.  Vil jeg noe, så får jeg det til.  Nesten uansett.  Dette har ført meg til mange steder.  Innimellom så kan det nok hende jeg blir for overivrig og kan ha en tendens til å klatre over folk for å få til det jeg vil ha.  Det er ikke alltid så bra.  Men jeg er bestemt på å få til det jeg vil få til.  Jeg må bare prøve å roe meg litt ned i blant og ikke overkjøre alt og alle rundt meg.

Dag 23; Noe du er sugen på ofte

Ikke vanskelig.


 

Sjokolade, sjokolade, sjokolade!
Og da  helst i daimform.  Det er den absolutte favoritten.




Og så skulle man gjerne hatt en cowboy.  En cowboy er selve inkarnasjonen av en perfekt mannemann ;)
Til opplysning; dette er en meget sjelden rase og man kan bare håpe på å få et glimt av en slik i løpet av et liv...

Ingen kommentarer: