fredag 11. februar 2011

Dag 18, 19 og 20 av utfordringen!

Dette begynner å skli ut!  Jeg klarer ikke å oppdatere denne bloggen så ofte.  I går var det å røske seg ut av senga til mange timersskole halv 9, etter kun et par, tre timers søvn, bruke 1 time på å grave ut en bil som hadde satt seg ordentlig fast i ei snøfonn, handle og rase avgårde til kombinert stallarbeid og barnevaktsitting.  Hjemme i senga igjen var jeg ikke før ti på 1.  Rart at blogging og utfordringene ikke blir fulgt opp sånn helt nøye?  Jaja, her kommer i hvertfall de siste tre dagers utfordringer på løpende bånn:

Dag 18; planer/drømmer/mål du har





Dette er så mange!  Og i vilt sprikende retninger går det, både hva gjelder geografi, tema og seriøsitet! 
Av seriøse planer så må det jo nevnes at masteren min bør/skal være ferdig til sommeren 2012.  Og da skal jeg ut i jobb.  Samtidig så har jeg en drøm om å kunne begynne å tjene penger på gården.  Skal jeg kunne drive med hest på det nivået jeg drømmer om, så må det inntekter til.  Jeg kommer aldri til å ha så høy personlig inntekt at jeg kan finansiere min hestegalskap helt ut..  Men jeg har noen ideer og tanker rundt dette.  Så i nærmeste fremtid vil nok de fleste i hvertfall vite om deler av planene mine!

Jeg drømmer mye.  Det kommer jeg nok alltid til å gjøre.  Jeg er en dagdrømmer av rang.  Noen drømmer er seriøse, som jeg har lyst til å jobbe hardt og målretta mot, andre ser jeg selv at kommer til å forbli som drømmer.

Men et av de viktigste målene mine for fremtida må jo være å få gjort om så mange drømmer som mulig til planer og prosjekter og klare å gjennomføre dem!  Er vel det man lever på som menneske, å få til det man drømmer om...


Dag 19; kallenavn du har og hvorfor du har de

Vel, oftest går det jo i Annick, Bøck, Bøckers.  Det var også det som stod på russekortet mitt.  Eller Bøckman da.  Er jo ikke så mye å forklare med de kallenavna.  Selv er det Annick jeg bruker mest om meg selv.


Dag 20; en du ser deg gifte deg med/er med i fremtiden

Dette har nylig blitt endra.  Så akkurat det punktet er helt tomt i mitt liv nå!  Jeg er dermed åpen for forslag! ;)

Ingen kommentarer: