onsdag 14. september 2011

Julie and Julia

Kosekveld nr 2!  Når man sitter aleine på hybelen og egentlig har gjort alt man skal på en dag og ikke har hest, så blir det litt vakuum i tida før man skal hoppe til køys.  Hva gjør folk som ikke har hest??  Vel, jeg prøver å vende meg til det og siden jeg ikke får løpe enda pga de beina mine, så ser jeg film!  Var på Kiwi for å kjøpe no middag og da blei det bare sånn at jeg tok med meg litt sjokkis og en film hjem og.  Eneste filmen i hylla over isen som kunne friste meg var Julie and Julia.  Med Meryl Streep i en hovedrolle, så kan det jo ikke være aller verst!

Filmen var grei underholdning den!  Men mest av alt, så gjorde den meg utrolig misfornøyd med min micropai.  Jeg skulle så gjerne ha hatt en skikkelig middag som dem de lagde på skjermen!  Hele filmen handler jo egentlig om mat.  Koselig underholdning sånn lett på kvelden!  Og jeg blei litt inspirert til å gjøre noe lignende.  Men jeg ser ikke for meg at jeg kan gjøre noe så avansert som fransk cuisine, med to komfyrplater, en ovn som ikke tar en hel grandiosa og på studentbudsjett.  Men kanskje et annet prosjekt kan la seg gjennomføre?  Det er jo en del av målene i 103-lista mi...  Jeg har en ide!  Den som venter får se... ;)
54. Se en ny film per måned (20/36)<-- fremgangen er tydelig prega av lite annet å finne på! (les mangel av hest...)

Ingen kommentarer: